du är så mager och elegant

Jag sitter och bittrar mej på ljudlektionen och har sådär alldeles för överdrivet tråkigt, så tråkigt att det inte ens blir roligt. Så överdrivet jättetrisst att det inte finns. Och det känns som att alla är en mindre bit ifrån klara och jag har inte ens börjat, för jag undrar vart tove har sprungit iväg. Jag tror det var nåt fel på minidisken, och då kan inget hjälpas. Så då kan det inte arbetas. Men någon tid ska det arbetas men den tiden har vi inte satt. Blablablaa.
Det var helg det var helg men nu är det måndag och en vecka tills jag fyller år..

Men tro inte att jag är en ledsen och deprimerad flicka, för nyss tog jag rast, vid 10, och det gjorde andra också så då kunde man prata av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback