cause you can't jump the track, we're like cars on a cable and life's like an hourglass, glued to the table

En uppdatering kändes nödvändig och en uppdatering flöt ut i mina fingrar. Uppdateringen kommer troligen inte komma långt men en uppdatering är det allt. Än så länge har lovet varit zuper med zäta, men både marine och nadia har lämnat kretsen för en stund. Men ni har det bra där ni är, så det räcker och blir över. Telepati, finns. Och det blev marine varse idag iallafall. Fyra timmar gumman, strongt säger vi om det!
Och igår klev jag ett steg närmare ålderdomen, det känns hårt men man kan inte mer än acceptera faktan. Skämt å sido. Jag hade en underbar dag och jag tycker också om lördagen där jag fick en tolvårstårta och en munk med ett ljus i som ville brinna och brinna. Jag älskar och älskar och älskar. Och älskar.
Nej för att nu ska jag nog hoppa i sängen. Kanske ska jag göra som louice, äta och kolla på sex and the city. Problemet blir bara om det visar sej att det inte går på teve, för jag har ingen himlans box.
Men det går faktiskt på teven. Godnatteeh.

Kommentarer
Postat av: c

duvet att jag saknar faktiskt dig nu :)
ett heeeelt lov o inge jeb! oj oj

2007-03-04 @ 19:38:49
Postat av: jeb

din lilla fis va göllig du e, du också saknasdes för det var ett helt lov utan cronjeh,
kort och tjock! :)

2007-03-05 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback