came a long way from dirty ghetto kids

Tycker alla veckor har börjat gå snabbare än mycket snabbt, det är väl typ lite mindre än tjugo dagar kvar tills det är grattis jebbii nu, och springer det på mera är det snart sommar! Vilket jag tycker det kan bli nu, eller iallafall om kanske en stund. Satt för ett tag sen och kollade igenom gamla bilder och saknade och ville och längtade, wei!
Men jag är helt schlutt i hela huvet, efter att ha suttit och gjort ungefär den kanske mest onödiga engelskaläxan på ganska extremt jättelänge - skriva om meningar från en romeo och julia scen från gammel-engelska till modern engelska. Skojjsigt avisst!
Och otto min älskade sandstedtliga hjärtevän, du är så underbar att mina fingrar inte vet vart dom ska ta vägen på tangentbordet. Men jag blir inget glad när du vinner på betapet.
The fray - How to save a life
Lupe Fiasco - Kick, push ll
Puss på snoppi

Kommentarer
Postat av: jeb

hahahha :D ja kan vinna å du kan bli sur (: älskar dej mikket okså!

2007-02-08 @ 22:30:56
Postat av: de va otto

otto var de över men jebbi ska ju trycka "kom ihåg mej?" så det kan bli fel oj så fel.. iiiiiii

2007-02-08 @ 22:48:00
Postat av: marajne

jag vill ha din blogg-layout!!!! :@
pussen (a)

2007-02-09 @ 11:24:01
Postat av: jeb

hahah, märkte det nu också när jag gick in på din bloggis älskade! :D pussy

2007-02-09 @ 15:27:13
Postat av: sofia

mä, nu har ni ju likadant allihopa. hihi

Postat av: pussy

oh yeez i did kom på hur man goera :)

2007-02-09 @ 21:03:54
Postat av: jeb

smartis smartis! (=

2007-02-10 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback