twenty four hours

En lugn helg blev det och jag har blivit kär i den såhär i efterhand, djupt nog. Mycket cuality time med min husband och julklappshandling. Idag slutade det iofs med att otto traskade runt med sjutton påsar och jag ingen. Imorgon blir det nog mer handling med mams, för nu har jag mina plans.
Måste tipsa om en banantelefon på clas ohlsson, som borde köpas om man fastnat i vad-fan-ska-jag-köpa-träsket. Men nu ska läxor kanske göras men först, adventsfika.
Och fika på ett fullproppat mc donalds är mysigt. Du var best idag.

athlete - half light

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men inte kan jag ge en banantelefon till min man?

Postat av: jebs

jo faktiskt! den var tuffer ju

2007-12-17 @ 16:45:42
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback