this is twice as nice

Regn i tre dagar känns muy bittert, nu vill jag ha snö. Bäst att den kommer snart, och om inte annat några dagar innan dopparedagen. Vitt ska det va, sen kommer jag älskar varje sekund av värme den tolfte januari.
Min absolute christmas 2005 dubbel cd känns väldigt december, så den ska jag bränna till juletiderna ute på landet. Julen gör mig glad. Klaad.
Ny månad betyder väl också ny plan om nyttighetsfilosofin, iallafall fram till julafton. Jag ska dricka min välling tror jag, som jag har glömt bort finns i mitt hem. Det kan ju va gött. Klippa och tona håret ska jag också göra när jag får butten ur vagnen. Viktigt!
Prison break och dexter ikväll, halleluja. 

Min man är på finlandsfärja med jobbet. Jag hoppas med alltihopa jag har att färjan tar dej hem levandes imorgon igen, på våran sextonmånadersdag.

adam tensta - my cool
amy winehouse - back to black

Kommentarer
Postat av: Nattkattyy

sextonmånader? hoho KRATTIS :D

2007-12-03 @ 22:32:33
Postat av: jebs

så kan det gå faktiskt, tiden bara rinnar. takk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback