now i'm trying to fake it, i just can't seem to shake it, i just want this to go away

Julbord julbord julbord i skolan. Det var inte så mycket att hurra för egentligen men gött vare. Nu ser jag fram emot julaftons buffä hos kusinerna, och herre jag åker till landet om två dagar. Och cronja har lämnat oss nu, även om le plan lyfter imorgon bitti. Vad the time is flying säger jag bara.
Man blir helt tidsblind och mentalt rubbad av att handla julklappar, jag tappar tidsuppfattningen i stan och nu när jag kollar på klockan och tror att den är runt åtta så är den mer än halv elva. Fett va kul nu ska jag skriva en krönika, om jag orki. Julklapparna är iallafall färdighandlade! Nu återstår bara det roliga att slå in dom, och kanske skriva rim som jag egentligen tycker är ganska värdelöst..

Jag önsker cronja den bästa tiden i slipsland, saknad kommer det blir och videobloggar kommer det spruta förhoppningsvis. Och nu känns en ny mobil aktuell för min del för idag har min mobil helt kolappsat för första gången och vill bara tillåta nödsamtal, gu va kul. Känns lite som ödet. Iallafall, min tanke var att om jag då inte hittar laddaren till min kamera så blir det ju väldigt påpassligt! püss


Kommentarer
Postat av: cronja

pussy, hoppas du har de beste. kommer va mest saknad också.

2007-12-22 @ 10:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback