men faller själv för frestelsen, och talar ut

Igår kom min husband.. med blommor och brämhults. Det var precis vad jag behövde och jag ville bara mosa sönder pojken, och roligt blev det att han trodde att det var rosor han köpt, fast det var tulpaner. "Men näej det kan man ju inte köpa, det är ju sånna man bara sätter ner i trädgården." Min ejlis.
En tid är bokad, nu ska jag skriva min önskelista och hoppas på det bästa. Tomten borde tycka om mig för jag är grym på tomtespelet på faceboken.

mange schmidt - jag talar ut
skunk anansie - weak

Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

mm visst är det! Nej typiskt, så tråkigt när frisören inte kan ta instruktioner.. Man får väl trösta sig med att håret växer rätt fort ändå:)

Va sött ändå=) Tulpaner är fina också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback