rätt sepe glad

kom och tänka på en rätt seg sak. har tagit hem matteboken två dagar i rad för att räkna dom satans talen man inte hinner med och göra i skolan. men inte fan gör man det ändå. det är rätt sämst fakitskt. men det löser sig imorgon, när jag tar hem boken för tredje gången :D eller så låter jag den stanna hemma heltOCHHÅLLET..
funtar på och gå och lägga mig med 'en komikers uppväxt', eller så går jag typ och gör te.. rätt svårt beslut, faktiskt. ska nog iallafall typ be till gud innan jag somnar att jag kommer nånvart med min animerade film på median imorgon. mår mindre bra när tove sitter och spinner på med sin reseledare, sin jeep och sitt lejon. och pillar på savannen. medans jag degar på med min väg och fula flicka. som lärarINNAN tyckte var söt.
nadia. saknar att inte ha dig i samma skola, vi träffas för o-ofta! men du är underbar även på långt håll, jää.

älskling!

Kommentarer
Postat av: nadia.

jag älskar att se dig såhär lycklig!

Postat av: MR K

Asså ska oxå starta en blogg också
När jag skaffat en händelserikt liv...
Så det så!

2006-09-20 @ 14:44:26
Postat av: louice

Gör de, MR K. vem är du?

2006-09-21 @ 09:28:42
URL: http://yourdarlingclementine.blogg.se
Postat av: Mr K

I can be whoever you want me to be...

2006-09-21 @ 22:50:09
Postat av: jeb

my name is mr k and i'm trying to sound sexy
eller så härmar jag ryan i the oc

2006-09-25 @ 15:48:39
Postat av: Mr K

Skönhet ligger i betraktarens ögon.
"Om du vill njuta av regnbågen måste du stå ut med regnet"

2006-09-30 @ 21:32:54
Postat av: jeb

poetiskt nog mr k

2006-10-16 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback