haaap

än en gång är min be-loggande sida äckligt seg. orkaa. det ända jag känner för att uttrycka mig om här är hur... oemotståndlig (!) du är, osten miiiinnn. jag vill inte vara utan dig
marine och louice ni var ganska söta idag. tycker jag. gult är ju inte så fult, endå
ganska mys att gå med jeansen utochin och vattenfärg i ansiktet i skool. också
men så iallafall så är det ju nollning ikvälL!

dagens
mr razz: måste man gör dom där EDU?
darko: ..man måste dö

dessutom måste jag tillägga att jag fick extremt passande sitta vid darkos, el magistros, data idag på datakunskapen. vilket gjorde att min data var kopplad till högtalarna uppe i taket. vilket gjorde att jag satte på musik på rasten. vilket gjorde att vi fick ha musik på även resten av lektionen. vilket gjorde att darko gav mig cred till val av musik! tack creeeeeddd. spread the creed. brushän.


Kommentarer
Postat av: marine

jag tror jag var bäst på kycklingdansen (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback