ba lakkar

vet man ens vad strula är när man är född 94 eller senare..?
så varför ha strula på civilstånd på pläjahed då
douuuhh

vaknar runt 7. en dag kan inte börja bättre än en dag som sånna här dagar, för duvet jag älskar dig såhär mycket på en sån här liten skala! ..rätt segt i skolan annars, 20 minuters engelska, diskussion.. hej jag är lärare och går runt och lyssnar och antecknar i små rutor hur bra eller dåliga mina elever är, sen får jag säkert en konstig uppfattning och asflabbar för mig själv hemma i soffan framför teven, typ kollar dr phil, när jag tänker på hur mina elever rätt lamt sitter och diskuterar internet på engelska. skojjaaa? sen blev det att sitta på en bänk i typ en och en halv timme och kolla när klassen var aktiv. segt mycket? efter det, mindre god lunch. efter det, mediaproduktion. efter det, hem. efter det, deg. efter det?
neeeeej antingen går man till ica och är tjock, eller så sätter man sig och läser boken som man borde. rätt svårt beslut, kanske går till ica och är tjock och tänker ut vilket jag ska välja, och då har jag redan uträttat det ena så då blir det lättare. eller så kan man sova.
blä
vad vi behöver är brämhults
i ett samhälle som detta
huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback