stekt men ändå väldigt rå

världen är liten, detta är ett faktum.
tröttheten har slagit sig ner i mig och jag vill inte att det ska bli onsdag. jag vill heller inte att det ska bli torsdag vilket innebär matteprov. jag vill bara hoppa över alla dagar så att det blir fredag och klockan är typ 15.00.
vad dystert det lät nu, man ska vara glad. men det är svårt nu när det knappt finns tid i veckan för oss. och det är knappt så att lill-lördan känns som en räddning, för den kommer följas av ett bajsigt matteprov dagen efter.
eller så struntar vi i att hänga läpp, ser ljust på matteprovet och glädjer oss åt att det är tisdag imorgon och att det innebär en dag närmare helg, och en dag närmare vecka 44.

tiden utan dig är bara en ständig längtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback