jag vill vara som alla andra och göra en sån här lista

jag heter jessica caroline elisabeth
jag bor i vad många skulle kalla ghettot
jag kallar det själv ghetto
jag har ett brämhults beroende som typ är rätt känt
jag går i kärrtorps gymnasium
jag åker endast två stationer varje morgon för att komma dit
jag är medlem i underbara kb
jag har rätt många böcker men läser typ aldrig
jag har alltid min mobil i fickan eller extremt nära mig
jag kan få tillfällig hjärtattack om jag inte känner mobilen i fickan, och den kan ligga på bordet bredvid mig.
jag har opererats i typ 7 timmar eller nåt
jag älskar att 'bas-shoppa' på h&m
jag älskar att jag har en vän som är hopplöst förlorad och fast i modevärlden
jag älskar att hon gjorde ett arbete som var moderelaterat på franskan när andra gjorde som jag, typ om eiffeltornet
jag tycker mycket om mina festivauulskor
jag saknar arvikafestivalen jättemycket, bamsemycket
jag längtar till hultsfred och arvika nästa år
jag kan känna att hela min dag blir förstörd om jag har en dålig hårdag
jag mår dåligt när jag har under 200 på mitt konto
jag kan inte komma ihåg att göra en sak varje morgon trotts att jag gjort det i mer än 3 år
jag älskar corny som finns att köpa på konsum
jag mår dåligt av matte
jag skulle ha svårt att leva utan iste
jag småäter hela tiden
jag tycker om när mitt rum är nystädat
jag råkade avslöja en hel film en gång rätt högt i en biosal när den inte ens hunnit börja
jag åt smör när jag var liten
jag kunde inte säga r förrän jag var 4 år

jag har en katt. som heter puff

jag har ett efternamn som ägs av min släkt only

jag skulle kunna spedera flera timmar och hela mitt studiebidrag inne på seven eleven

jag äter mer än jag borde

jag kallas jeb av ingen speciell anledning

jag tycker inte om badhus

jag målade med spritpenna på mina kusiners trädörr när jag var liten så dom lakka

jag köper bands album om dom är bra bara för att ha dom, för att det är koolt

jag har en svart ipod nano

jag är inte lika kool som louice som har sitt namn inristat på baksidan av sin

jag har ett lila game boy color

jag har flera böcker hemma från grundskolan som jag borde ha lämnat tillbaka

jag har alltid bra playslists uppe när datan är på

jag sitter nog alldeles för mycket vid datan kom jag på då också

jag tittar inte överdrivet mycket på tv

jag är född typ 2 timmar tidigare än två tvillingar i min förra klass, på samma bb

jag kan inte sluta tänka på hur gott det är med brämhults

jag lyssnar just nu på the killers - when you were young

jag har en tandborse i min bokhylla som varit lite överallt

jag vet inte varför den ligger där. den har varit i arvika

jag har massa nme tidningar

jag dyrkade mcfly otroligt länge

jag äger därför sjukt många tidningar från press stop

jag har alltså typ lagt ut flera tusen på dom tidningarna

jag vill ha brämhults

jag älskar att slappa och se allmänt ful ut i min ensamhet

jag älskade westlife som liten

jag äger därför 3 av deras (typ 5?) album

jag såg coldplay i globen i november 05

jag såg även franz ferdinand och arctic monkeys i december 05

jag älskar stora vita linnen, cardigans och stuprörsjeans

jag smekte marine en gång i tron om att hon var otto

jag har varit på kanarieöarna typ 12 gånger

jag mår bra av att kunna säga att jag älskar mitt liv

jag blir orolig jättelätt. och oroar mig ofta för mycket i onödan

jag kan inte bråka med folk

jag tycker texten i busted - britney är skojZ

jag lakka på min frisör sisst jag klippte mig men sa inget till henne

jag kunde typ aldrig köpa byxor när jag var liten för dom satt som hösäckar

jag var alltid längst när jag var liten tyckte jag

jag sa därför ett tag att jag var 133 fast att jag var en bit över 140

jag har tappat min mobil i golvet för mycket de senaste dagarna

jag säger enligt marine för mycket 'punkt se'

jag älskar att fotografera och gråter inombords för att min kamera blev snodd

jag tycker inte pizza är lika gott som alla andra verkar tycka

jag älskar att fika

jag ville bli tandläkare när jag var liten. sen förnekade jag det

jag skriver alltid med bläck i skolan these days

jag har överskåp i skool vilket gör mig glad

jag får ont i kroppen av maten i skolan

jag tror att jag lätt skulle kunna få mongo stämpeln om det fanns en

jag lakkar på att det bara är ica i skarpnäck som har brämhults, och dom har bara apelsin i 1liters flaskorna, och typ två smaker i små flaskor. konsum har inte ens brämhults i-over-head-taken. sug?

jag tycker den här saken har blivit lite för lång nu

jag lolar lite på mig själv att jag i över huvud taget har gjort en sån här lista

jag skulle ha gått på hockey match idag men det blev inget

jag har sett håkan 3 gånger i år, respekt?

jag har en hjärtlig vän som heter marine som dampar när folk uttalar hennes namn fel

jag tänkte söka till östra real men jag vet inte hur jag tänkte

jag ska hjälpa min 4 år yngde kusin igenom fjortisperioden

jag är medlem i 1234 skill

jag är trött på den här listan

jag har världens bästa pojkvän som jag älskar mer än jag själv förstår


Kommentarer
Postat av: Malin

sheeat jag orkade läsa hela,otroligt långa listan (;, du är allt knäpp jess!

2006-10-05 @ 22:12:51
Postat av: jeb

höhöhö, det är BRA BOB :D

2006-10-06 @ 19:13:16
Postat av: ostish

jag läste oxå igenom hela *stolt*

2006-10-06 @ 19:17:32
Postat av: jeb

hihi älskar!

2006-10-11 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback