jag tror vi flyr, rakt in i solen

efter en dag fylld till en tredjedel med samma line från roxane, som bestod av 'åh det där ska jag skriva i min blogg när jag kommer hem', känns det ganska skönt att komma hem och dra ett glid i min egen. roxane har nu, alltså, berättat för halva sin umgängeskrets att hon skaffat sig en blogg, glädjen är stor!
regnet forsar och efter buss hem med tove och sofia sitter jag nu här, utelämnad till det oförlåtliga. haha? jag borde städa mitt rum, halva garderoben har bildat ett berg i mitten av rummet. varför? frågan är om man ska dra en helstädning eller bara peta lite, petting på rummet typ. vi satsar på hel så blir det bra till slut.
sen känner jag jättemycket för att ha jättemassa pengar och åka till typ h&m på götgatan och köpa allt jag kollar på i mer än 3 sekunder. hade jag då jättemassa pengar skulle det inte göra något om jag köpte något som sedan möjligen skulle kunna uppfattas som onödigt i efterhand.
känns bra att jag sitter och trycker på, om möjligt, den bästa spellistan jag gjort hittills.
det låter som att regnet börjat dö ut, frågan är om man ska åka till närmsta h&m ändå, det skulle i det fallet bli farsta, men deras utbud suger ganska mycket. och då dör även min plan på att vara duktig och städa rummet, och även planen jag hade på att sova sig lite. fast åker jag till farsta kan jag läsa boken på bussen vilket blir 2x20 minuter, vilket skulle vara bra eftersom den här så otroligt ouppskattade tråkiga boken ska vara utläst efter lovet nån dag. dilemma.

annars längtar jag grovigt mycket till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback