en så alternativ helg

hade tänkt skriva ett långt inlägg men sen försvann den rinnande skrivlusten i mina fingrar och i mitt för tillfället rätt osprudlande huvud. jag är trött, men eftersom jag inte tvunget måste gå och lägga mig för att orka upp till skolan imorgon finns det inget som egentligen drar mig mot sängen, även fast jag kommer ligga där om typ 10 minuter. av ren trötthet.
i fredags blev det (som vanligt?) föris hos sofie. vi kommer sakna din lägenhet hjärtekrossligt mycket sofie, den är speciell på många sätt och vi gör oss så bra i den, juu
i lördags var jag duktig och städade, sen kommer otto. eller skulle komma? han ringer och har fått liiiite krångel med bilen, så jag slänger på mig en halsduk och skuttar i mina festivaltofflor och traskar bort till honom. det var ju tur att det inte var såå långt, och tur att jag iallafall hade strumpor på mig.
även när du är mindre glad över något, så finns alltid skrattet där. jag älskar det. och det slutade ju med att du puttade hem bilen och jag, jordens mest bilerfarne människa, styrde kärran. gick ju smidigt, och underbart är att den startade när det var typ 40 m kvar.

du är min andra halva
duvet den halvan som jag behöver! för att finnas

obeskrivlig. är du, och allt jag känner

maria mena - just hold me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback