älskat

vaknar klockan 11, fortsätter sova till klockan 12. går upp från sängen i tron om att jag inte är ensam hemma, vilket när jag snabbt kollat igenom lägenheten finner fel. jag är ensam hemma! undra hur länge detta håller sig, hoho.
jag har redan stött på dagens problem. jag hittar inte mitt paraply, och det är faktiskt nära katastrofläge, jag vill faktiskt ha ett paraply nu när det regnar som det gör och jag ska in till staden om typ två timmar. det är nästan så att jag funderar på att traska till ica och kolla om dom har nåt billigt och bra paraply :D

träffade slampy, och blev glad. det blir fint med våran reunion fika nån gång i veckan, flickor!
vi hade det jättemys igår hemma hos nadia med film och pizza, även fast man sett filmen 3948 gånger förut, och bob somnade. underbara, är ni

Kommentarer
Postat av: bob

JAG MISSADE SLUTET(olycklig, älskar kopps juh.)

2006-11-02 @ 02:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback