vi levde imorgon

å bröder och systar det är alltid lika härligt med måndag, älskar att vakna klockan sju en halvdaskig mörk måndagmorgon med ont i magen och tvingas dega mig upp och försöka ta mig till skolan. skolan, som för övrigt inte kan bli mer seg när dagarna innehåller matte, som denna, och som alla andra dagar denna vecka förutom onsdag, som då tyvärr innehåller idrott istället.
glömde även i all min hast mitt busskort denna yviga morgon, men har man en bror i samma skola så ringer man honom och så har man skaffat sig en egen busskort-delivery-karl. sånt är bra.
maten sög och jag vek mig dubbel hela dagen, och tro det eller ej men i farsta centrum gjorde jag även något som var ganska jobbigt-läge. jag gick och kollade ner på mister ipod samtidigt som jag var på väg ut från en butik och tjoff så springer jag in i en stor glasruta som jag trodde var utgången. självklart ska en dotter och mama snabbt glida ut från butiken och försvinna asgarvandes. men jag överlevde!
ska försöka läsa lite ur den här engelska boken, nivet den där boken vars innehåll är otroligt otillfredsställande. jag lär ju somna men ser det inte som ett minus faktiskt, fniss

Kommentarer
Postat av: c

HAHAHAHAHAHA men jeb då älskade

2006-11-20 @ 20:56:03
Postat av: jeb

hahah så kan det liksom gå :D

2006-11-20 @ 22:59:03
Postat av: anonym.

BWAHAHAHAHAHA, tack för ett skratt en sådan deppig kväll!

2006-11-20 @ 23:55:49
Postat av: marre

hahahahahahaha! klantarsel!

2006-11-21 @ 22:53:35
Postat av: jeb

hÄhä jag känner en viss förnedring punkt se :D

2006-11-23 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback