stekt

trevligt! att vi började spela in våran film idag på median, tove fick traska runt i skolan som nörd större delen av förmiddagen. mina skor passade tydligen bra till denna roll..
mina och marines planer på att traska till donken nu till middag dog ganska rejält när hon plötsligt fann sig mätt efter att ha vräkt i sig pannkakor med nutella. så kan det gå kan man säga, så istället för att gå och äta vad som kan ses som 'onyttig mat' fick jag nån dryck av storebror som han kört ihop av massa frukter och andra nyttigheter. en sådan händig karl!
mina planer på att köra en helstädning i rummet och tillochmed möblera om dog ganska mycket dom också när jag insåg att jag måste läsa en massa idrott och hälsa idag.. vilket jag faktiskt gjort lite nu så kanske kan väcka den idén till liv igen :D
men men hej svejs på detta trevliga inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback