sen blir det jul

världen har märkt att jag inte har uppdaterat min blogg på flera dagar och det känns mindre bra, det gör det. men vi befinner oss i en fin tid, på vissa plan.
en vecka lov behövdes, men jag behövde inte att det tog slut, som det gjorde idag. otroligt seg dag med oförståeligt äcklig mat.. och därför somnade jag på franskan. jag förstår inte hur dom lyckas..? det borde väl ändå kunna fixas lite bättre för 30 kronor än en gigantisk och iskall fet och köttig biff tillsammans med nån b-ig potatissallad i en tunn plastlåda (som smälter i micron om man lyckas komma åt nån av de två) som nu även innehar ett fack för det lilla brödet så dom även garanterar att man inte går och stjäl ett till litet bröd för att stilla sin hunger, så man slipper somna på lektionen efter. och så vidare. tydligen inte? men jaja.

och lovet var bra, kär
som avslut igår traskade jag och marine iväg till hemköp för att köpa hårfärg till marine efter att hon helt spontant fått en inpuls på att hon ville bli brunett. det blev dock svart, kära marine. men det löser vi, ju! blev även film tillsammans med fröken svart och nadia, och i reklamen kutar jag och nadia till videoblabla och köper chips och dips. vi hann, faktiskt. tjockisstämpel.

tre månader älskling. du är obeskrivlig och att veta att du finns där är det bästa som finns
jag älskar dig! såååååå :D


Kommentarer
Postat av: ost

jag älska oxå

2006-11-06 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback