rumpa

idag lämnade jag tillbaka en tröja och kunde köpa 3 andra tröjor för samma pris, jag tycker nästan det är i klass med att kalla ett jääla kap, sen kom jag hem och var hungrig.
mysig, var våran fika igår hemma hos tovet, nivet ett sånt här hjärta tjejer, i mitt det finns ni, jag älskar er.

jag känner mig så duktig nu för jag har gjort lite engelska. men känner mig nog lite mindre bra när jag kommer på att jag kanske borde läst längre än vad jag faktiskt gjort ändå, men hur som haver, det blir så bra ändå.
mysteriet på greveholm marathon är att vänta vänner, en hel kväll fylld av spöksnor, jippie!


Kommentarer
Postat av: marre

jag vill jag vill! jag saknar Mysteriet på Greveholm sådär löjligt mycket!

2006-11-24 @ 10:27:20
Postat av: jeb

kom hem till mig och saknaden är över! :D

2006-11-27 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback