marinerat kött

det är fredag och det är så skönt att det är jobbigt att förstå
och det blir middag hos roxane, och flickan har gett oss stränga order om att INFINNA oss hos henne klockan 6, bäst att lyda annars kanske det blir noll pasta pesto
och sen kan jag väl bara för trevlighetens skull dela med mig om en liten halvjobbig grej, nämligen att jag råkade låsa in mina nycklar i mitt skåp idag. det var lite mindre skojj men mest onödigt och jobbigt, men det var bara till att klippa upp, så var man inne! igen

jag bara älskar dig
jag älskar bara dig
och han kunde gå på maskerad

Kommentarer
Postat av: ottish

slyta mobbas ;

2006-11-12 @ 22:15:59
Postat av: ottisH

skulle va ett hJreta där oxå

2006-11-12 @ 22:16:24
Postat av: marre

marine ratkött, that's me baby ;D

2006-11-13 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback