pileewt

marine den här veckan har fasiken varit våran, du är underbar och förlåt för att jag snodde din henke igår i telefon lite mer än en timme!
men chill, igår tog jag marine och ruggan oss en tripp in till medis(/slussen) för att sätta oss på ett café och chill, efter att ha lämnat fotöljen, fortsatt till tullys som skulle stänga om typ 15 minuter när vi kom in, gick vi vidare till georges coffee house, där jag efter bara ett liitet tag hör någon gorma ''jessicaaaaaaaa!!!'', jag kollar bak och ser tre kära vänner! nadia emmeli och amanda, slumpen är underbar, vi slog oss ner tillsammans och efter nån timme (?) drog vi oss därifrån, eller hälften av oss satt kvar, en åkte hem och jag och mina fina marine och nadius åkte vidare till andra.. upplevelser.
jo jag sov hos marine i natt också, våra planer på att ta en dagstripp ut till mitt land dog ganska rejält efter att ha legat och pratat i tele till klockan 6 på morgonen och sen sussning till typ 12, ganska lam sovtid jämfört med nån dag innan då vi sov till 3, men vad gör man, ''brooshään''.
idag var det soligt, vilket under.
jag vet inte vad jag hade förväntat mig, eller hur jag hade förväntat mig att känna, när jag fick besked om min gymnasieintagning. på nåt sätt känner jag mig besviken, även om jag fick mitt förstaval, vilket innebär sam-ekonomi-media på kärrtorps gymnasium, men jag antar att det blir bra i slutändan, hoppas liksom.
men breh, nu är jag trött, marine ska vi kolla på film ikväll? tjo

dagens bästa:
ett gäng tjejer som tror sig vara 'typ snygga' traskar ''fint'' förbi två killar på donken och tror sig få någon slags uppmärksamhet. killarna kollar inte ens upp, utan totalt ovetandes fortsätter dom sin konvo. hahahahaha, slitet synd tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback