men underbart

känns mer eller mindre som att jag har flyttat in hos marine de här dagarna när hon är ensam. för tillfället är hon inte ens här, hon är på träning och jag tom sköter hennes tvätt. jag skulle kunna vända hela lägenheten uppochner, söka igenom varenda låda efter saker jag kanske inte ens vill veta exsisterar i min kära väns sovrum, och bara vara allmänt störd och dum i huvet. men nej, fina flickor sitter vid datorn och leker på pläjjahead.
idag tog jag tom med min tandborse och ombyte hit, jag menar, vad gör man. nästa sak blir väl halva min garderob eller egna sängkläder. nej men det är underbart.

nej det blev inget grillnani igår pga vädret som totalt svek oss, men kvällen blev ju otroligt lyckat ändå trotts att jag nästan somnade in pga.. öhöh.
men är riktigt sliten, både jag och marine körde en slagg idag på bussen, trotts att vi bara satt i den 20 minuter. fast fram och tillbaka är iofs 40 minuter, de bra.
nej jag tycker om igår, jag marine nadia linus mathias-spanjoren elias och delvis andré hade det.. astrevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback