kanske.. eller?

sitter och försöker förstå meningen med att sukta efter nåt man aldrig någonsin kommer få iallafall, känns så jävla meningslöst och dött så vi lägger av med det tycker jag. drömma kan man göra, men fan vad besviken man kan bli.
inatt sov jag hos marine. det kliade på min fot och jag trodde det var en fästing, det visade sig inte vara en fästing men jag blev rädd att jag skulle få borelia lagomt passande till arvika. lite tur där att fästingen var en inbillning. två filmer kollade vi på, hade redan sett båda två men ooch. när vi skulle sova sprang marine upp till sin 1,05 säng och lämnade mig och amy till att sussa i en hörnsoffa, marine jag älskar dig! hursomhelst, efter att marines storebror som skulle till typ bosnien tagit sig ut ur lägenheten ganska högljutt och hårdhänt låst dörren och jag hamnat i dvala och amy redan sov som en gris, kom marine ner och frågade om jag ville sussa där uppe i hennes storebrors dubbelsäng (med henne). det var ju trevligt och snällt och sådär.
efter en otroligt seg morgon skulle vi till stan, jag orkade inte så jag gick hem och här sitter jag nu, inloggad på msn men visad som offline, leker på plääjjaheead och pratar med nadia om den kommande kvällen. det blir perfa äälsks.
men nu ska jag duscha och åka och träffa mamma och handla nåt eller vad det var, så detta är slutet på ännu ett otroligt inressant inlägg. tjo!

dagens citat/konversation:
tjej1: "..så jag tog bara med mig mina converse."
tjej2: "va?"
tjej1: "jag tog bara mina converse"
tjej2: "vad är det för nåt?"
tjej1: "men duvet, dom där platta.."
tjej2: "vafan pratar du om? kläder eller?"
tjej1: "nej skooooooor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback