jo troligen

okej nu sitter jag här igen, eller har jag suttit här ända sen jag skrev mitt förra inlägg? spelar ingen större roll för jag tycker att vädret är sjukt trisst ute just nu, typ blå/vit/grå himmel och blåsigt, och vi som ska grilla, hallå vad är det här. sitter här i min storebrors vita fotbollsshorts och tycker sjukt synd om mig själv och alla andra som planerat utekväll idag. fyy, skärpning.
vi ska iallafall till samma ställe som vi var på på avslutningen, och även när vi firade sofia. får se hur det går idag då, härligt chill ställe annars, förra gången gjorde jag tydligen bort mig inför en pöjk när jag var onykt... inte i mina sinnesfulla bruk. är det verkligen att göra bort sig när man kräver en kram av personen och förfärat säger förlåt flera gånger för att man har varit otrevlig?
nej tackar vet jag livespelningar, det är nåt fint med dom som inte går att komma ifrån. ouppskattade band kan tillochmed skaffa sig både en och annan lyssnare under en livespelning, det skapas en kontakt med publiken som inte går att få genom en cd-skiva eller dylikt. magiken finns självklart i musiken även om man inte ser bandet live, det går inte att komma ifrån, men den gör sig verkligen synlig under en livespelning. det är en kärlek och en dynamik som sprider sig igenom alla som står och skriker med händerna fladdrande uppe i luften. fyy underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback