oljaa mmm i wanna feel

sorgen sköljde över mig igår när det inte gick att blogga, sådan skamm för mänskligheten..
skoldagen var helt oki. på, som louice säger det, äckel-franskan, fick jag sitta vid en data vars skärm var alldeles grötig och lyste i grönt. men ibland tycker jag om våra franska lektioner, mest för att ingen förutom typ två i gruppen (inga namn nämnda) kan uttala ett enda ord rätt, och för att jalmar har lärt sig en fras helt fel - tout le monde, madame. 
på ekonomin gled jag roxane cronja sofia och tove in till tullys och började med vårat grupparbete. duktiga kvinnor! javvisst. sen hade jag hälsosamtal med skolsystern och sedan for jag hemmåt och hann precis få tillbaka min mopil från roxane, och hann därmed med tunnelbanan, wei hei.
nu måste jag verkligen sätta mig och pluggi matte inför imorgon, blä
och jag ser så fram emot våran norrlandsresa!

Kommentarer
Postat av: Louice

jag känner mig absolut inte utpekad med tanke på att jag uttalar varenda ord korrekt :) eller avd säger du tove?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback