men OSTEKT, kitteln

igår, och början på idag, blev väldigt mycket gång känns det som. men det blev också en sen middag, nånting som vi kan sammanfatta och kalla typ åsikts-'fekke' (där louice stod som vinnare), och chillchill hos lydia. och det blev en massa gitarr och cheerleading-tittande. sen blev det gång hem och dörren nåddes först klockan halv 6, så idag är vi kanske lite trötta kanske lite kanske bara lite kanske ibland kanske.

och jag fick ett samtal och blev ett jätteglatt barn. men säämst, nu blev det inte roligt och jag tycker inte om kittelfjäll något vidare längre, mottagningsbefriade ställe. men har du det bra är allt bra. men dåligt. nu är jag ledsen, ostekt. saknar dej jättemycket när jag tänker såhär, och sådär.

samtidigt är jag en nybliven innehavare av mcflys nya album, aha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback