jag håller med dig till fullo louice, för det är precis så man ska leva

helgen blev café 60 i fredags, där våra fina historier må kvala till världshistoriens bästa genom tiderna kan jag tycka. för det tycker ni också flickor javvisst, och pojken. efter det rörde vi oss hemmåt, men i slussen efter att ha puttat in en nadia som galet körde 'pissa på katten' i tunnelbanan träffade jag otto. du mådde som du mådde älskling, men det blev ju fint sen ja. jag älskar dig, och ja du gick i skogen ''hihih''.
tror inte vi har tagit det såhär lugnt en hel helg på otroligt väldigt länge, sedan arvika?, som louice lite hurtigt sade efter att hon, jag, marine, nadia, sofia och nivet pojken Otto med stort O, tittat klart på filmen hemma hos mig igår kväll. jag är så glad! att jag har er.
idag kände marine för att kolla film så till mig fick hon traska, även sofia kom för en stund. men det blev ingen film, istället blev det pepparkaksdeg och några mysteriet på greveholm avsnitt. <3

jag kommer sakna dej när du hoppar i kitteln, väldigt mycket

Kommentarer
Postat av: mAaAAarinÄääÄ

är kitteln varm?

2006-12-20 @ 08:36:47
Postat av: jeb

aa :( mihih

2006-12-21 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback