flyg kosen

aaaaaah. helgen blev en blandning av pizzaätning hos marine, film i mitt bo, grisfest på pooong, fest hos lydia, som var hur trevlig som helst minus alla otrevligheter.. och mycket annat som ibland tyvärr tvingas utebli från bloggen. mestadels för att orken går emot mig, eller något annat fint.
igår blev det av någon anledning ingen skola för min del, men vi gled in mot katarina bangata och gjorde vårat ekonomiarbete. än en gång var vi duktiga kvinnor. sedan slog vi oss ner på österwalls. men oj det blev visst inget hälsande, hur hände detta? men, sedan träffade vi slifen!
och nu funderar jag skarpt på att ringa mami och be henne köpa pepparkaksdeg på vägen hem, men först ska jag och far åka och köpa jacka till mej mej och mej.
och idag slängde jag för övrigt även ut min andra yoghurt i köket! otto var några centimeter från att bli dränkt när jag bara skulle visa hur jag råkade göra igår. okej det var väl rätt klantigt men skojj
jag försöker verkligen komma på något som skulle få dig att förstå hur glad jag är över dig, över oss. men det går inte, no eres possible. så vi hoppar det, jag älskar dig otto! dig, och din nya fina rosa mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback