du har mejl

jag ber omvärlden tusen gånger om ursäkt för att jag inte har uppdaterat min blogg på några dagar, mest ber jag nog mig själv om ursäkt för jag tror att min blogg mest tillfredsställer mig själv, men hur som haver.
igår möblerade jag om i mitt rum, och jag blev så nöjd att jag ler varje gång jag entrar mitt rum nu. nu kan jag tillochmed ligga i sängen och skriva vid datorn, dessutom är mitt databord numera hälften så gigantiskt som det var förut och det ser typ ohyggligt cleant ut. min dator ser ny ut och är hur fräsh som helst, inte en dammtuss, världen ler!
och idag gick jag och klippte mig, det var uppiggande.
känner typ stressen pilla mig lite på stortån när jag tänker på att jag har uppsattsskrivning imorgon, tydligen rätt mycket franska till på torsdag och matteprov på fredag. mysteriet på greveholm-marathonet som vi (troligen) ska ha imorgon kanske får pillet att flyga sin kos, javvisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback