åååhh jaaahh

okej men julafton. jag vaknade i min halvsköna säng ute på ljusterö och det första jag gjorde, som vilken 5 åring som helst, var att traska till julgranen och hoppas på att få öppna något. vi bestämde oss för att öppna de flesta klapparna då och bara öppna några på kvällen hos kusinerna. jomen vissa är hetsiga, familjen sandstedt hade tom röstning om att de skulle öppna sina klappar kvällen den 23e då de inte orkade vänta längre. hoho! nej men jag fick en älskad mobil och en älskad digitalkamera och lite andra skojsiga saker. så mitt smajl var ungefär såhäääär stort, och lite större. senare var det kalle anka och sen åkte vi till kusinerna och blablabla, julafton var det.
jag skulle hem på tisdagen men redan på måndagen ville jag verkligen hem. men hem åktes det på tisdagen och på kvällen blev det fika på 60<3 och sen kom otto fladdrandes. du lyfte upp mig och vi hade inte setts på flera dagar. sen var vi med varandra tills vi inte kunde längre, då satte jag mig på bussen och någon ville vattna i mina ögon men jag ville inte att det skulle rinna.
samtidigt som jag vill ha dig här, och ha dej här på nyår, som det alltid är på film och bajs, hela den där inviga-det-nya-året grejen, vill jag ändå att du ska vara där uppe! för jag vet hur mycket du älskar det livet. och vi ses ju sen igen, även om det blir om ovanligt länge och du är ovanliga 100 mil bort, och jag saknar dej redan och kommer sakna dej som gidsjgisjgijgsgs fan.
så länge du kommer hem hel till mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback