tandverk mensverk verktyg

okej så jag har fortfarande inte gått och lagt mig sen jag skrev sisst. varför? kanske för att sängen är full med kläder och skit, eller så kan jag helt enkelt inte slita mig från datan. den har varit tråkigt i ungefär en timme nu men ändå sitter jag här som ett fån. det är nästan tragiskt. men nejsh, lyssnar på musik. the knife, keane och smk har fyllt min sjukt trevliga kväll. intressant nog? the knife's 'one hit' är nästan.. komisk. tomte-hoande i en låt är.. asbra.
aj jag vill låta hela världen som kommer läsa min blogg (..) veta hur underbara mina senaste 2 månader har varit. orkar inte utveckla mig. äckligt bra! nån dag kommer en utveckling. kanske.
tove, kan fortfarande skratta åt ditt sms 02.47 i fredags. ska jag citera? jag vet att ni vill. "JESSICA! dom har rea på life is too short not to wear beautiful things så man kan få superfine (märke) för 900 eller mindre! yay!". tack tove min älskade för att du kände dig tvungen att störa berätta det för mig. så viktigt! puss tufé.

synd att jag missade dig på msn ikväll..

och marine, det är historia nu men ditt inlägg kändes, jag är ingen vidare kärleksspridare i skriverier, men jag ska aldrig låta dig gråta på nåns köksgolv igen. för du räcker till, alltid!

Kommentarer
Postat av: tufé

det blev inga superfine jeans för 900.. det blev ett par ACNE för lite mera. hehe...

2006-08-09 @ 17:04:04
Postat av: jeb

haha. äckligt bra!

2006-08-09 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback