känns bra

att kunna lägga till tiger lou på kommande spelningar att se. 15/9
att vi caféat oss dom senaste.. 3 dagarna? varan typ 3 ggr ena dagen.
att tove inte vet vad hon ska svara på frågan 'dricker du för att bli lullig eller för att decka?'
att marine om 32 dagar ska få vad hon länge längtat efter. hähä. hur tolkas detta?
att nadia är en av skitfå singlar.. i sin klass.
att bob mobbade otto om bajens förlust igår, på msn. men han svarade inte.
att louice trodde på att massis nypåbyggna tänder var blå respektive gröna.
att tove (igen) mådde bra idag för att vi gick till djoumet igår.
att mitt skåp idag halft fyldes med tuggummi och choklad. bleh.
att tove (igen igen) stavade patient 'passient' på rättstavningsshizzlet idag på svenskan.
att the kooks tydligen också kommer hit nu. åldersgräns?
att batman-jenny gick ner 3 kg på att äta en chokladkaka varje dag. shiet.
att the tough alliance är skrämmande bra.
att listerine munskölj typ fräter sönder tandköttet.
att.. där ljög jag. känns faktiskt mindre bra det där med frätningen.
att jag glömde min halsduk hos tjockisen. betyder att jag faktikst får komma tillbaka.
att du är min tjockis. och att det inte finns nån bättre än dääjjjjj.

Kommentarer
Postat av: osten ostson

hähäh ;:D du e min tjokkis oxo tihi ;>.. å ja tvivlar på om du får komma tibax.. du var rätt elak sist du va här ;/

2006-08-29 @ 20:27:00
Postat av: jeb

hähähä? inget tvivel.. BeEbIS :D

2006-08-31 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback