jo

så är det

hähä marine fy vad vi är ouppfostrade och vet ingenting om sunt förnuft för att du ställde dig bredvid mig i kassan på netto. jag tror jag måste gå en kurs i rätt och fel. eller typ hänga mig själv i sorg för att pensionärtanten fick vänta typ 1 minut extra innan hon kunde gå hem och klappa katten för att marine skulle köpa sin husler och chokladkaka för typ under 10 kronor tillsammans före henne. shiet.
måste vara extremt svårt att ge en minut av sin ständiga ledighet till en liten sextonåring som bara var sugen på choklad och snart började ännu en lektion.
som säkerligen skulle trötta ut henne mer än vad tanten hinner bli trött på 1 minut. därför behövde hon en hustler, och choklad!!
nej, istället för att låta sextonåringen få betala med sin kompis ställer vi oss och mumlar för oss själva hur grovt ouppfostrade dagens ungdom är. usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback