inge puff broder

jag undrar om tove åkte hem till slut, jag får slå en pling imorgon (senare idag). rödnäsan tog nog slagget där, ingen väg josé att hon hade kommit hem sen. själv? inge vidare aspackad men vimsig nog.
varför stänger tunnelbanan när det blir sent? det var ganska fett jobbigt när jag nadia marine mårten och zacharias kom till tunnelbanan och den var stängt. kul för sackää som bodde över gatan bara. det var inge vidare men kom hem till shlutt med busss, efter att ha tänkt traska över hela bron till gullmars. men sen kom bussen! oj räddande ängel. marine o nadia ni är suuperpraa.
neejjsshh nu är jag skittrött. ahh. det var en brahh dag,.

oooohch jag tycker om :D:D:D:D:D:D dig.D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Gabe The babe

haha ni borde ha stannat kvar bräää
å thove å jjag kom aldrig hema vi sov KVAR där:O wowowow
el vi kom någ hem dagen efter ;)

Postat av: jeb

jag vet hahah. slitna flickor!! :D

2006-08-10 @ 01:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback