firande

jag och marine åker in senare än resten av packet. pga nånting.
hör vissel. kollar bak. markus, trevligt.
markus joinar. markus sjukt trevlig människa. markus kliver av i medis. jag och marinet i slussen.
väntar på nästa tub. pratar.
kommer fram till zinken, och tar oss till berget, självklart redan fett livat.
joinar vårat pack. blir joinade av andra.
mycket prat.
erik, som såg ut som andreas johnsson, bjuder på vin. mycket vin.
jag kollar på min mobil. osten ringer. jätteglad. pratar med osten.
samtal bryts. inte jätteglad.
osten ringer upp. jätteglad.
jag ger iväg 170 kr men får inget tillbaka.
tove blir väldigt full. tove försvinner. tove ringer jessica 2902390 gånger. tove är skitjobbig.
tove är lost. tove är vid mariatorget. tove vill tillbaka till berget. tove kan inte komma tillbaka till berget. tove är mer jättejobbig. tove blir buren av en handbollsmålvakt. tove tvingas åka hem mot sin vilja. tove ringer jessica mer och säger att jessica är en dålig kompis om hon inte vill prata med henne. tove älskar jessica x 2938293892. tove kommer hem full. jessica ringer tove för att tove bad om det. tove viskar, för tove ligger hemma i sängen. tove godnatt. tove somnar full.
saknar ost..en.
jag och marine tar buss hem. grovt irriterande ''fulla'' fjortisar fyller hela bakre delen av bussen. får ont i magen. somnar. typ. fast bara halvt. störande glin. ..som sjunger glassigt. och pratar ghetto.
framme i bagis. dom jobbiga går också av. suck. marine säger halvhögt hur jobbiga och dryga dom är. blickar. ''hjälp''..
går vägen mot skarpnäck. till mig. det kommer en droppe regn när vi går in i porten.
kommer upp på mitt rum. det spöregnar. tur. har. vi. iaf.
somnar i min säng. jag och marinet.
henke ringer marine, vid liite fel tidpunkt. dom pratar tydligen länge. jag sova.
vaknar på morgonen av att jag rör min hand på marines huvud. förskräckt. det var inte osten.
hjälp.
går upp lite efter 12. jag går och klipper mig klockan 13. marine går hem.

kvällen var förövrigt skitkall och jag satt som en köttbulle och pratade med min ost. samtidigt som marine tydligen låg på nån plattform och pratade i telefon. det kanske var bättre mottagning där.

kul att inte orka skriva alla detaljer..

grattis i efterskott luiiiss. iih.


Kommentarer
Postat av: marine

(a)

2006-08-21 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback